Złoto, czerń i biel

Witajcie!

Złoto, czerń i biel, to elegancja i szyk. 
I dlatego w tych właśnie kolorach postanowiłam przygotować kartkę z okazji 50 rocznicy ślubu. 
Co myślicie o tym nietypowym zestawieniu kolorystycznym?



 Kartkę wykonałam zgodnie z mapką na wyzwanie organizowane przez 123 scrapuj ty.
Biało- złote oraz czarno - złote papiery , zestawiłam z wiankiem, 
na którym znajdują się własnoręcznie wykonane kwiaty z foamiranu,
 które są w kolorze złota (chociaż zdjęcia nie do końca to oddają.) :)



Ponieważ kartka jest trójwymiarowa, jest złożona do pudełka a nie do koperty.
Więc opakowanie również ozdobiłam tymi samymi papierami.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:



oraz 



Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Elegancka, ślubna kartka! Dziękujemy za udział w zabawie I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wg mapki cudna! Ciekawa kolorystyka! Bardzo mi się podoba:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie skomponowana praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. Oprócz eleganckiego zestawienia zadanych kolorów, piękne kwiaty z foamiranu. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges. DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie kolorów ponadczasowe, zawsze eleganckie, bo czerń ponoć kocha złoto.
    Pięknie i ze starannością wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger