Pudełko albumowe

Witam.
Chciałam przygotować coś na wyzwanie pt. "Pudełko na skarby" 
i trochę się zastanawiałam co by tu, bo drewnianej szkatułki żadnej w domu nie miałam... 
A ponieważ skończyła mi się herbata, to pudełko już było, 
tylko trzeba było wymyślić jakieś skarby... ;) 
Dla mnie największym skarbem materialnym są zdjęcia
- uwiecznione radosne chwile, uśmiech, smutki, wygłupy, i to co spod ręki wyjdzie... 
Więc już wiedziałam, że będzie to pudełko albumowe. 
Ostatecznie nie dla mnie, tylko dla "Człowieka Lasu" - kto zna, ten wie... ;) 
Zresztą sami zobaczcie.


Pudełko po liptonowych piramidkach, pokryłam kilka razy białym gesso 
i użyłam czarnej, perłowej mgiełki. 
Następnie przykleiłam papier z motywem pnia drzewa...


Sami wiecie jak to jest- wszystkie tekturki, kartki itd. trzeba zostawić bo "przyda się".
Więc miałam karton, który usztywnia paczki z bazami kartkowymi
- pocięłam go na kwadraty i okleiłam papierami ;) 
Do tego trochę sznurka, tektury falistej i jest... ;)




Tekturka z głową jelenia, a 21, bo to na urodziny...




A że "Człowiek Lasu" robi noże..



Recykling na całego... ;)



Pracę zgłaszam na wyzwania:




Pozdrawiam serdecznie!

19 komentarzy:

  1. Fantastyczne wykorzystanie pudełka, a efekt oszałamia :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita metamorfoza pudełka. Nie spodziewałabym się, że pod spodem kryje się pudełko po herbacie. Super!! Jestem pod wrażeniem :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Оригинально! Красиво! Хорошая работа! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejku jakie to jest cudowne! i z jelonkiem! u mnie wygrałaś, skradłaś moje serce tą pracą! Dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł, wykonanie i idealnie w stylu - cudo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że wow znaczy, że fajny ;) dziękuję ;) i pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Zauroczyłaś mnie swoją pracą :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Niekartkowym.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger