Ptasie trele

Witajcie! 

Na początku miesiąca ogłoszono nowe wyzwanie w Scrapku "Ptasie trele"
 - bardzo podobał mi się temat i ciągle miałam go z tyłu głowy... 
Chyba z tydzień się zastanawiałam jaką karteczkę przygotować. 
Wczoraj dobrze poszperałam w moich tekturkach i znalazłam coś odpowiedniego. ;)
A skoro od jutra ma wrócić zima, więc przywołuję wiosnę!!! 
Stąd bardzo wiosenny, energetyczny papier z Magicznej Kartki 
i całość skomponowana w wiosenny wianek ;)


Przygotowałam kilka kwiatków z foamiranu o dość intensywnym kolorze, 
ale myślę, że świetnie pasują...


Wianek zrobiony z tekturowego wianka i wyciętych listków.


Całość pochlapana mgiełkami.




Poza tym odkryłam wczoraj wieczorową porą, że ogromną radość sprawia mi robienie kartek na kraftowych bazach... Przygotowałam trzy kartki i ciągle mam ochotę na więcej. 
Pokażę je Wam w kolejnych dniach... ;)


Pracę zgłaszam na wyzwania:











Pozdrawiam serdecznie! Do jutra! ;)


23 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Cudowna, wiosenna karteczka. Aż się chce krzyczeć "Wiosno, wróć!"

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna wróci ;) dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosno przybywaj! Dziękuję za wspólną zabawę ze sklepem Scrapek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny słoneczny i radosny wianek. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka z cudownie zaplecionym wiankiem. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:)Dziękujemy za udział w zabawie na blogu sklepu
    Crafty Moly:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, soczysta karteczka, bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w zabawie Scrapka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna praca, aż zapiera mi dech...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger