Mediowe pudełko

Witajcie!

 Przedstawiam moją pierwszą powakacyjną inspirację dla Sklepiku Gosi.
Dziś przygotowałam mediową szkatułkę na drobiazgi.

W czerwcu miałam okazję uczestniczyć w warsztatach z Kasią (Magisart)
w czasie których robiliśmy mediowy morski album. 
Było to moje pierwsze spotkanie z czarnym gessem, farbami i woskami, ale nie ostatnie!  
Długo nosiłam się z zamiarem przygotowania mediowej inspiracji. 
W sobotę znalazłam wreszcie dwie godzinki i sami zobaczcie co narobiłam ;)






I jak Wam się podoba?


Pracę zgłaszam na wyzwanie organizowane przez Essy Floressy


Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Rewelacyjna praca!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło, aż i mi zachciało się wyciągnąć gesso.. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko dwa słowa - cudowna i piękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger