Foamiranowe szaleństwo

Witam!

Nie mogłam się powstrzymać i już wykorzystałam
 moje wczorajsze kwiatuchy gnieciuchy ;)

Powstała taka oto karteczka, w zasadzie na każdą okazję. 


Wykorzystałam moje ulubione papiery z GP i tekturki ze Scrapka.


Kwiaty własnoręcznie wykonałam z foamiranu.


 Ważka delikatnie połyskuję, dzięki perłowej paście woskowej.


Papier i tekturki zostały delikatnie potraktowane tuszem ;)



Zgłaszam moją kartkę na wyznanie ogłoszone przez Artimeno "Foamiran w roli głównej"


a także na wyzwanie Scrapka "Bez wykrojników i dziurkaczy"


Zapraszam do udziału w wyzwaniach!

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Piękna karteczka :) Bardzo energetyczne kolory i fajne kwiaty :) Dziękuję za udział w wyzwaniach Artimeno i Scrapka! DT Olga

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Taka wiosenna, wzbudza uśmiech na twarzy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo, energetycznie jednym słowem pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty są obłędne! I kolory i kształt i boskie ugniatanie. Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Foamiran w roli głównej- i to jak pięknie wyeksponowany!
    Piękne kwiaty, BrawoTY!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger