Kartka według mapki

Witajcie!
Kolejna świąteczna inspiracja to praca wykonana
 zgodnie z mapką wyzwaniową z The Scrappy Skatches. 
W pracy użyłam papierów Craft O'Clock Brr... It's cold outside 
oraz tekturek ze Snip Art, które wygrałam w wyzwaniu  :)

  
Napis wykonałam za pomocą świątecznego stempla i pudru do embossingu.


Śnieżynkowe tekturki posypałam brokatem. 
Wyglądają ślicznie, chociaż zdjęcia nie do końca oddają ich wygląd... :) 



Gwiazdę betlejemską wykonałam z białego foamiranu.
Dodałam gazę, która nadała kompozycji trochę puszystości 
oraz scrapki wykrojnikowe - liście ostrokrzewu i gałązki świerku.





Pracę zgłaszam na wyzwania:






5 komentarzy:

  1. Piękna zimowa praca 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, niezwykle zimowa. Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca!
    Dziękuję za udział za w wyzwaniu Craft O'Clock.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, śliczna kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger