Beż, czerń i róż...

Witajcie!

mam trochę zaległości w publikowaniu swoich prac,
 ale Drugorodna już nie przesypia całych dni, tylko "zaprasza" do zabawy, 
a Pierwszorodny chce bym się wykazywała kreatywnie - tyle, że w piaskownicy... ;)

...ale w końcu Księżniczka idzie spać,
 a na dworze robi się ciemno, więc nie da się już robić babek z piasku, 
i to właśnie wtedy mam chwilę na swoją pasję. ;)

Dziś chcę Wam pokazać uniwersalną kartkę na każdą okazję.


Na zlocie scrapbookingowym w Katowicach, 
skusiłam się na papiery z Studio 75 - bo wcześniej 
jakoś nie miałam odwagi kupić "czarnych" papierów... 


Ostatecznie jestem zaskoczona, jak fajnie się z nich tworzy.
A Wam jak się podoba efekt końcowy?







Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger