Świątecznie w szarościach

Witam!
 Do przygotowania tej świątecznej kartki zainspirowało mnie wyzwanie Scrapka. 
Już od czasu jego ogłoszenia nosiłam się z zamiarem jej przygotowania, 
jednak codzienne obowiązki mi na to nie pozwalały, ale zdążyłam... ;) 
Przyznam, że świąteczne kartki zazwyczaj robiłam zielono-czerwone lub granatowo-białe. 
Ta kolorystyka zdecydowanie też może być! ;)
Karteczka jest zrobiona "na bogato" - nie każdy lubi taki przepych w kartkach, 
ale ja jestem mile zaskoczona efektem końcowym.


Karteczka składa się z wielu warstw.


Gwiazda betlejemska jest wykonana z irańskiego foamiranu.


Czerwony kolor sprawia, że kartka nie jest blada i mdła.



A stajenka to tekturka ze Skrapińca, potraktowana srebrnym pudrem do embossingu, 
dzięki czemu ładnie się mieni pod wpływem światła.


Gałązki są przetarte srebrną pastą woskową, co daje efekt przyprószenia śniegiem.



Kartkę zgłaszam na następujące wyzwania:







linia: gałązki/listki; kwiaty; warstwy oraz gałązki/listki; napis; kolor czerwony

Pozdrawiam serdecznie i miłej pierwszej niedzieli adwentu! Święta coraz bliżej... ;)

11 komentarzy:

  1. Śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowna! Delikatne czerwone dodatki wspaniale ją ożywiły. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, świąteczna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, faktycznie czerwony kolorek ładnie ją ożywia. Wspaniale ją zrobiłaś. Powodzenia w wyzwaniach. :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam serdecznie! Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowa karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco! Pozdrawiam Bożena;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te napisy! Ekstra. Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger