Komplet na chrzest dla chłopczyka

Witam! 
Chciałam się podzielić z Wami kompletem, 
który przygotowałam z okazji przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego.

A jako, że chrzciny odbyły się dzisiaj to już mogę... ;)
Dla małego Kubusia, zrobiłam album harmonijkowy,
 który pomieści 12 zdjęć w formacie 10 x 15 
oraz pamiątkową kartkę- księgę... 

Zapraszam do oglądania zdjęć. :)


Użyłam papierów Craft o'clock -Mój Skarb Chłopczyk.


A także tekturek z Laserowe Love.


W środku kieszonka na kartkę z życzeniami i kieszonka na pieniądze.



Pracę zgłaszam na wyzwania:





Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Трогательный комплект для мальчика! Очень красиво! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny i bardzo wdzięcznie skomponowany komplecik :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna praca, pamiątka na całe życie, dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu laserowe LOVE

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplecik, staranny i taki dopracowany :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger