Wiosenny ślub...

Witajcie!
Czasu na uzupełnianie bloga u mnie jak na lekarstwo... ;)
 Ale znalazłam chwilę i pokazuję nad czym ostatnio pracowałam. 
Tym bardziej, że Paweł i Marta już powiedzieli sobie sakramentalne TAK! ;) 
Kwiecień plecień, ale Młodej Parze przyniósł na sam początek wspólnej drogi piękne słońce... ;).
 Wiosna w pełni, wszystko pięknie kwitnie... zwłaszcza magnolie!
Więc postanowiłam je wykorzystać.

Kartka w pudełku dla nowożeńców:










Kartek dla tej Młodej Pary przygotowałam więcej, ale nie wszystko na raz. 
W kolejnych dniach będą następne ;)

Kartkę zgłaszam na wyzwania:


wyzwanie bloomcraft






Pozdrawiam Serdecznie!

8 komentarzy:

  1. To będzie niesamowita pamiątka dla Młodych.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BLoomCraft

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatna kompozycja, wygląda cudownie :) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełeczko.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna praca…zachwycająca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się ! Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger