Pierwsze urodziny

Witajcie! 
Rok temu wpadłam na szalony pomysł, żeby założyć bloga... 
Mój pierwszy post został napisany dokładnie 12 lutego 2017 roku. ;)
Pierwsze kroki w blogowym świecie były dla mnie trudne,
 musiałam powolutku dochodzić do wszystkiego sama, 
uczyć się obsługi bloggera, robienia zdjęć i wielu innych rzeczy.
 Zdaję sobie sprawę z tego, że mam jeszcze wiele umiejętności do zdobycia... 
ale fajnie, że spróbowałam czegoś nowego!
Blog stał się dla mnie motywacją do częstszego tworzenia z papieru 
i odskocznią od codziennych obowiązków. 
Cieszę się, że mogę dzielić się z Wami moją pasją.
 Dziękuję za wszystkie miłe słowa i mam nadzieję, że będziecie ze mną dalej ;)
Z okazji "urodzin" mam dla Was małą niespodziankę... ;)
 Przygotowałam zestaw (kartka, notes i zakładka do książki) z motywem z Małego Księcia... ;)



Zakładka ma magnes, dzięki któremu z pewnością nie wypadnie z książki... ;)




Myślę, że kartka może być świetnym prezentem dla kogoś ważnego w naszym życiu, 
w tym walentynkowym okresie ;)


 Oczywiście różyczek zabraknąć nie mogło...



A może ten notesik będzie dobrym miejscem na ciekawe cytaty z książek?






Co trzeba zrobić, żeby go zdobyć? 
Jeśli nie masz konta na Fecebooku to zgłoś chęć udziału pod tym postem, a jeśli takie konto posiadasz to zapraszam tutaj i dowiesz się co i jak... ;) 

Pracę zgłaszam na wyzwanie:



a moją zakładkę na wyzwanie organizowane prze DIY "Zakładka do książki"

Pozdrawiam serdecznie!!

10 komentarzy:

  1. Śliczne prace! Świetny klimat stworzyłaś.
    Zakładka rewelacyjna:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobuszowałam trochę po blogu. Świetne prace prezentujesz, pięknie tworzysz.
      :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny komplecik stworzyłaś.Zakładka jest pomysłowa i praktyczna :-) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu i życzę powodzenia. Inka-art DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  3. Niepowtarzalna i bardzo oryginalna zakładka! A w komplecie to już wogóle super!
    Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie i życze powodzenia! DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo energetyczna zakładka :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Ula K. DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Komplet bardzo marzycielski, śliczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda, DT GOscrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! Pierwszy rok za Tobą i oby kolejnych rocznic przybywało. Zakładka, jak i komplet super - dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KaHa Handmade , Blogger